Wednesday 26 June 2013

Bukankah Ini Fitrahku??

Dia datang sebenarnya ditunggu..
Entah kenapa dia disambut dalam sendu
Setelah kenyang menjamah nasi telur mata buat sahurku
Langkah kiri kamu..
Merencat rancangan ku.
Menghilangkan dingin subuh itu
Memang dah lama rasanya tidak ketemu
Hingga rasa kekok serba haru biru

Setelah 28 bulan berlalu..
Tanpa mu setiap bulan bertamu seperti selalu..
Setelah 28 bulan berlalu
Aku kembali ke rutin yang dulu..
Setelah 28 bulan berlalu.. 
Aku bebas mengadap Tuhan yang Satu
Kini kau datang menutup peluangku

Hati kini terasa sayu
Hati kini terasa beku
Aku rasa kosong,
Bukan kah ini yang ditunggu
Bukankah ini fitrahku
Bukahkan ini azali sempurnaku

Maafkan aku..
Aku bukan tidak bersyukur..
Aku cuma blur..
Aku bukan tidak lega
Aku cuma perlu masa
Masa untuk menerima bahawasanya...
Aku kembali ke rutin yang dulu..

Yeay.. AKU memang belum Menopouse!!
Kah kah kah..


Jangan marah.. biasala..tengah bulan mengambang memang i memang emo and sayu layu..! 

ps- 28 bulan? 10 months pregnantkan fakhry + 18months (umur fakhry) menyusukan dia hingga kini..
      akhirnya... 
Alhamdulillah sebelum Ramadhan bermula.

Alhamdulillah untuk temujanji itu semasa 28 bulan yang sempurna tanpa cuti
Miss U already. :(






No comments:

Post a Comment

Posh Me Up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...