Thursday 10 April 2014

DISIPLIN MINUM SSW KAWAII COLLAGEN MACAM DR HARLINA

Salam



Korang ..minum kawaii kena disiplin tau. Jangan ngelat-ngelat or ponteng-ponteng. 
Marah ni..ecececeh
Jangan minum hari ni...esok lupa..minggu depan ingat balik..
wahhh..rugi..rugi..rugi pelaburan korang nanti beli supplement ni.

Tengok doktor Halina even bz and on Call still disiplin. 
Daily intake minimum 1-2 sachets sehari.
Depends on your body..kalau nak menghadap hari yang penat boleh makan 2 sekaligus sebab secara tak langsung minum kawaii boleh bagi extra energy.
If badan sakit-sakit,sengal-sengal , masalah jerawat ke.. better ambil 2 sachets sehari dulu pun takpe je.. sampai problem selesai
samaada satu sachet pagi and satu lagi sachet sebelum tidur ye..
Waktu terbaik makan masa perut agak kosong macam lepas bangan tidur or sebelum tidur so kadar serapan kedalam badan jadi tinggi.

Long term intake...antibodi badan pun akan kuat. Sukar dijangkiti selsema etc.
(ni saya dapat dapat vervally from my customer yang COD..dia selalu ada masalah selsema setiap pagi.. now dah tak lagi)
So...
Bukan terhad untuk kecantikan kulit sahaja..!!
Its for the whole body system.
oh yeah..

Banyak juga yang repeat untuk kawan-kawan, adik kakak and emak serta sedara mara..
terima kasih ye 

oh ye..bab COD ..saya COD only di setiawangsa. Bukan tanak pi jauh-jauh..tapi banyak komitmen lain.. Lagipun saya bagi diskaun agak banyak ..so boleh la datang sini amik kan kan.. buat duit extra tu untuk tambang. ekekeke
jangan marah ..
I lap u alll.... MUahssss.

ok..pape
  WhatsApp/sms je saya untuk prompt reply/order
Fiza-0196428422

Price seunit Kawaii till 15/4/2015
RM145
Pos PERCUMA..

Secret Bust Up 
RM120

Majulah kawaii untuk negara..!!

oh.. saya ada satu lagi produk baru untuk kulit. Ni atas permintaan ramai..
ramai tanya ada jual DEWY tak.. ?
Ok..now dah ada..

Entry untuk dewi bagi korang study ..akan up sikit masa lagi..
Dewy supplement khas untuk kulit sahaja..

Sangat Ekonomi sebab harga saya hanya RM55. 
Harga pasaran RM65.
Jimat rm10 tu..!!

pada yang text saya supplement saya semua mahai-mahai..ha  DEWY ni kira affordable la..untuk kesan yang best pada kulit. (wahai adik-adik student ku)

TAPI 

ramai juga amik COMBO Kawaii + Dewy 
untuk kesan ketara pada kulit..
Untuk Ekstra ..Ekstra..Ekstra..Kecerahan..

terpulanglah.

Kawaii tip top untuk kesihatan seluruh and kulit
Dewy hebat untuk pencerahan and gebu kan kulit/as booster 

Cara amik Dewy just setengah sudu campurkan sahaja dalam sebarang minuman buah korang or minuman kecantikan korang..

Dewy ni macam booster pada supplement korang..
sebab satu sudu DEWY bersamaan -kandungan Vitamin C 50 biji buah limau.

Dutanya Zila Bakarin.Pengguna tegar Dewy nih. lalu dilantik jadi duta.





Visit facebook saya untuk maklumat lanjut.. dulu naaa.
ada banyak citer dalam tu..





No comments:

Post a Comment

Posh Me Up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...