Friday 21 March 2014

OPA SNOW HARGA BORONG

PROMOSI 16/4/2014-15/5/21014
3 pcs Opa Snow kLASIK Rm100
1 pce - RM40


PROMOSI 15 JULY 2014
NAK SLIM SEBELUM RAYA..SEMPATTT LAGI.
BUY 2 OPA SNOW KOPI FREE 2 OPA SNOW KLASIK
1 OPA KOPI -RM90
2 OPA KOPI -RM169
FIZA-0196428422
 


sALAM SEMUA..

Jom try OPA SNOW. Macam biasa harga saya rendah dari harga pasaran.
tapi apa pun kita study dulu..
Pasaran RM70-RM80 sekotak..wahhh.Jimattt!

Takkan nak makan ubat je kan.. apa kata kita pakai kaedah semburan mousse.!!

sms/pm/WhatsApp-Fiza 0196428422

OPA SNOW bukan cream, bukan gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke badan, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam 15 minit !






Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai
OPA SNOW adalah produk yang direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, ia menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan akhirnya semulajadi dan selamat untuk digunakan. Hanya semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeteraikannya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan.
 Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna seperti bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, OPA SNOW berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. 
Perkembangan Sains dan Teknologi OPA SNOW cemerlang sebagai produk pelangsing revolusioner, ciptaan moden, baru inspirasi dan asal itu sendiri. Satu produk menyumbang begitu banyak dalam industri kecantikan dan pengguna yang menyediakan satu teori baru dalam industri badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dan kehilangan lemak yang luar biasa.



Selamat dan Asli
OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ini ekstrak tumbuhan menyumbang dengan ketara ke dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.

Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.

Minyak Jojoba: melembapkan dan memerangi penuaan.

Ekstrak Halia: pantas meningkatkan badan dan kulit metabolisme

Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.

Produk Pelangsingan Direka untuk Asia
Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi terutamanya oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk.Ia adalah OPA SNOW berita baik dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia.



MANFAAT OPA SNOW

1. Kunci pelangsing
Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.

2. Abdomen Flat
OPA SNOW membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.

3. Pinggang Kecil
Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.

4. Kaki berbentuk indah
Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.



Kejutan -> Dingin -> Haba. 
Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterunya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi.

OPA SNOW memang macam SNOW !(Produk & Teknologi Korea)
Lepas sembur, sis/bang sapu je,akan nampak foam tu cair dan 100% menyerap , tidak melekit!
Kesannya 10kali ganda daripada krim,gel atau spray yang melekit dan susah menyerap ke bawah kulit.



SOAL JAWAB OPA SNOW
Q: Bagaimanakah cara menggunakan OpaSnow?
A: Kami mencadangkan OpaSnow digunakan pada waktu pagi dan waktu malam sebelum tidur. Pada waktu pagi boleh semburkan OpaSnow di bahagian-bahagian tertentu sebelum pergi kerja dan begitu juga pada waktu malam sebelum tidur. Selepas sembur OpaSnow ke bahagian-bahagian tertentu kemudian sapukan moouse supaya semuanya rata kepada kulit.

Q: Adakah OpaSnow selamat digunakan dan mempunyai kesan sampingan?
A: OpaSnow adalah selamat dan tidak mempunyai kesan sampingan kerana rumusannya adalah terdiri daripada bahan-bahan semulajadi seperti Biji Jojoba Oil, Biji Kopi Hijau, extrak halia dan sebagainya yang sangat baik untuk peredaran darah yang sempurna.

Q: Adakah OpaSnow boleh digunakan oleh Ibu mengandung dan menyusukan anak?
A: OpaSnow tidak digalakkan kepada ibu mengandung dan kepada ibu yang sedang menyusukan anak perlu pastikan tempat sapuan adalah berjauhan dengan kawasan sensitif seperti payudara, kawasan pembedahan dan sebagainya supaya tidak memberi kesan buruk terhadap kawasan-kawasan sensitif tersebut.

Q: Bagaimana pula dengan mereka yang mempunyai kulit sensitif adakah boleh 
menggunakan OpaSnow?
A: Rumusan OpaSnow adalah terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan tidak mempunyai kesan sampingan. Tetapi kepada mereka yang mempunyai masalah kulit sensitif kami mencadangkan perlu mendapatkan nasihat Doktor terlebih dahulu supaya tidak mendatangkan apa-apa kesan buruk kepada individu yang mempunyai masalah kulit sensitif. 

Q: Adakah masa yang terbaik menggunakan OPA SNOW untuk mendapatkan 
hasil yang lebih baik?
A: OPA SNOW boleh digunakan sepanjang masa dengan tiada kesan sampingan, kerana keutamaannya untuk menjaga kesihatan yang baik. Ianya adalah produk yang boleh dipercayai di kalangan wanita yang tidak memerlukan makanan, tidak memerlukan senaman, tidak menyebabkan loya atau kesan-kesan buruk yang lain. Untuk mendapatkan kepercayaan pelanggan, kami juga telah mengeluarkan kod keselamatan pada setiap produk sebagai jaminan kualiti produk kami. Sila pastikan kod keselamatan sebelum membeli produk ini.

Q: Adakah berat badan akan bertambah semula selepas mencapai keputusan yang baik dengan OPA SNOW?
A: OPA SNOW dibangunkan dengan penyelidikan berdasarkan diet orang Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi dan dirumus khas dengan menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Apabila digunakan secara berterusan, ia akan mewujudkan halangan anti-lemak dan mengurangkan jumlah penyerapan lemak ke dalam badan secara semulajadi.

Q: Adakah OPA SNOW memerlukan penggunaan jangka panjang?
A: Ia adalah bergantung kepada setiap individu. Secara umum, penggunaan yang di antara dua hingga tiga bulan boleh memperbaharui metabolisme badan, rembesan dalaman, usus dan fungsi organ yang lain. Adalah tidak menjadi masalah untuk meneruskan penggunaanya kerana badan boleh mencapai mekanisme dan fungsi keseluruhan yang lebih baik; di mana pengambilan lemak, protein, gula dan lain-lain nutrien setiap hari diserap dan dirembeskan dengan betul.

Q: Adakah OPA SNOW sesuai untuk Ibu yang obesiti dan adakah is akan memberi kesan kepada bayi bagi ibu-ibu yang masih menyusukan bayi?
A: OPA SNOW adalah amat sesuai untuk ibu-ibu selepas bersalin di mana ia bertujuan khusus kepada menyingkirkan lemak badan. Hanya semburkan di kawasan yang dikehendaki untuk mendapatkan tangan dan kaki yang langsing, menghapuskan selulit dan menyingkirkan lemak badan yang berlebihan. Ia bertujuan untuk memperbaharui dan membina semula metabolisme dan sistem badan yang seimbang. OPA SNOW adalah produk yang selamat dan hijau yang diperolehi daripada ekstrak tumbuhan semula jadi, sesuai dan bermanfaat kepada tubuh badan manusia tanpa menyebabkan sebarang kesan buruk kepada kedua-dua ibu dan anak.

Q: Adakah Senaman masih diperlukan semasa menggunakan OPA SNOW?
A: OPA SNOW bertindak sebagai pemecut senaman. Sebarang aktiviti harian adalah cukup untuk mendapatkan keputusan yang menakjubkan! Gunakan dua kali sehari, Spray sekali pada waktu pagi: Bangun dari tidur dan memakai selipar rumah bersamaan dengan 300 crunches; Menaip, Membawa beg, Berpakaian, berjumlah sehingga 500 lif berat badan! Semburan kali kedua sebelum melangkah keluar dari rumah: Dari bilik tidur ke arah ruang tamu, tinggalkan rumah dan berjalan ke arah perhentian bas, meninggalkan lif dan berjalan ke arah pejabat berjumlah sehingga 10000 meter berjoging perlahan. Keputusan akan menjadi lebih baik apabila digabungkan dengan sukan yang sebenar!

Q: Bagaimanakah rasanya selepas menyembur OPA SNOW ke atas kulit saya? Adakah ia hanya boleh menghilangkan lemak hanya melalui kulit?
A: Penyerapan yang cepat ke dalam badan menerusi kulit boleh dilihat dengan hanya menyembur OPA SNOW di kawasan-kawasan yang tertentu, secara beransur-ansur akan terasa sedikit haba yang timbul dan bergetar di dalam kulit dan terasa nyaman diluar kulit. Ia tidak mengambil masa yang lama untuk menjalankan 'senaman' terhadap lemak yang terkumpul kerana terasa bagai ada getaran yang sedang bekerja. OPA SNOW akan merangsangkan metabolisme yang tinggi untuk sistem dalaman bekerja menghapuskan lemak. Apabila digunakan dan ditambah dengan 5 minit senaman, hasilnya lebih baik daripada 20 minit berjoging. Ini memberi kesan yang lebih baik ke tahap yang lebih tinggi dengan meningkatkan kelajuan penyerapan produk jauh ke dalam lapisan kulit. Walaupun anda telah berhenti bersenam, badan masih bekerja dalaman. OPA SNOW adalah produk yang maju, selamat dan hijau, ia tidak membuang lemak badan melalui liang-liang kulit, tetapi menyelesaikan perkara itu secara dalaman.

Q: Bagaimana OPA SNOW membantu dan menyelesaikan untuk kehilangan lemak 
dengan lebih berkesan?
A: OPA SNOW adalah pemecut senaman, produk unik yang memperkenalkan kaedah baru dengan keberkesanannya yang tinggi serta selamat kepada manusia dan persekitaran. OPA SNOW dapat membantu seseorang individu untuk membakar lemak badan secara semulajadi dan memberikan bentuk badan yang ideal. Semburkan pada kawasan berkenaan dan urut sedikit untuk membantu peningkatan kadar pembakaran lemak di kulit. Ini boleh mengelakkan pembentukan lemak berlebihan di dalam badan dan warna kulit tidak sekata serta kulit kendur.
Sementara itu, bahan-bahan lain seperti Biji kopi Arabica dan daun Imatinib memainkan peranan mereka dengan meningkatkan sistem tubuh dan memperbaharui kadar metabolik badan. Apabila digunakan dan digabungkan dengan 5 minit senaman, hasilnya adalah bersamaan dengan 20 minit berjogging! Ia adalah satu penyelesaian yang mudah untuk bertarung dengan lemak degil dan selulit ! Revolusi ini menyumbang begitu banyak faedah kepada pengguna dan industri kecantikan kerana menyediakan satu teori baru dalam industri pengurusan badan dengan hasil yang terbukti keberkesanan yang tinggi dengan kehilangan lemak yang luar biasa.

Q: Saya tidak gemuk, tetapi muka dan tangan saya mungkin memerlukan sedikit bantuan, dalam kes ini,adakah saya masih boleh menggunakan OPA SNOW hanya untuk kawasan-kawasan ini?
A: Boleh, tiada masalah. OPA SNOW akan mensasarkan tisu lemak. Boleh selalu sembur di kawasan-kawasan yang dikehendaki untuk mencapai keputusan bebas lemak!.


Q: Adakah OPA SNOW sesuai untuk lelaki juga?
A: Lelaki atau perempuan, tisu lemak terdiri daripada struktur sel-sel yang sama sahaja. OPA SNOW akan membakar tisu lemak jauh ke dalam kulit dengan mempercepatkan kadar metabolisma dan menggalakkan latihan dalaman. Boleh digunakan oleh semua lelaki dan wanita, muda dan tua


oKAYYY HARGA PASARAN...rm80 SEBOTOL

HARGA PROMO SAYA HANYA RM60 SEBOTOL

BELI 2 BOTOL UNTUK RM110 SAHAJA!!!

BELI 3 BOTOL UNTUK RM150 SAHAJA!!

POS LAJU PERCUMA SJUNG MSIA
(add rm5 utk sabah sarawak)

sms/pm/WhatsApp-Fiza 0196428422

Cepatttt ...ready stock. Bank in hari ni i pos esok. 
Via POS LAJU.. 

Jom tengok lambakan testimoni..










2 comments:

  1. masih ada promosi lg x...teringin nk beli n cbe la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih On... boleh pm sy di 0196428422..free opa now klasik

      Delete

Posh Me Up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...